Karin Hyblerová

Bachelor's thesis

Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí

Integrated marketing communication of the Czech Republic abroad
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá Integrovanou marketingovou komunikací ČR v zahraničí. Teoretická část se zabývá vymezováním základních pojmů o marketingové komunikaci, rozdělování mezi klasickou marketingovou komunikací, integrovanou marketingovou komunikací a cíle IMC. Praktická část se dále zabývá státními orgány, nestátními subjekty, loga agentur na které se zaměřoval polostrukturovaný rozhovor s respondenty …more
Abstract:
The bachelor's thesis deals with the Integrated Marketing Communication of the Czech Re-public abroad. The theoretical part deals with the definition of basic concepts of marketing communication, the division between classic marketing communication, integrated marketing communication and the goals of IMC. The practical part further deals with state bodies, non-state entities, agency logos, which were …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 8. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 9. 2022
  • Supervisor: doc. Ing. Alžběta Kiráľová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Petr Tiefenböck

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.