SPECIFIKA VZDĚLÁVÁNÍ ŽÁKYNĚ S DOWNOVÝM SYNDROMEM V BĚŽNÉ ZŠ – Eva HULÁKOVÁ, DiS.
Eva HULÁKOVÁ, DiS.
Bakalářská práce
SPECIFIKA VZDĚLÁVÁNÍ ŽÁKYNĚ S DOWNOVÝM SYNDROMEM V BĚŽNÉ ZŠ
Specifics of education of a pupil with Down syndrome in primary school
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o vzdělávání žákyně s Downovým syndromem v běžné základní škole. Popisuje její zdravotní stav, aktuální způsob edukace a rodinné zá-zemí. V ročníku, ve kterém byla žákyně sledována, probí-hala větší část druhého pololetí distanční výuka, která je v práci také zmíněna. Praktická část obsahuje popis místa šetření, rozhovory s matkou žákyně a asistentkou pedago-ga, aktuální …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals with the education of a pupil with Down syndrome in a regular elementary school. It describes her health condition, current way of education and family background. In the year in which the pupil was observed, the greater part of the second semester of distance teaching took place, which is also mentioned in the work. The practical part contains a description of the place …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Zdeňka Kozáková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HULÁKOVÁ, Eva. SPECIFIKA VZDĚLÁVÁNÍ ŽÁKYNĚ S DOWNOVÝM SYNDROMEM V BĚŽNÉ ZŠ. Olomouc, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - intervence
Práce na příbuzné téma
-
Inclusion and Individual Education Plan from English Teachers’ Perspective
Anna Laslettová -
Rozvoj a vzdělávání: individuální vzdělávací plán zaměstnance
Van Nam Tran -
Individuální vzdělávací plán a jeho využití v praxi
Dominika NOVOTNÁ -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
„Individuální vzdělávací plán pro děti předškolního věku s narušenou komunikační schopností a jeho realizace.“
Miluše Rentová -
Individuální vzdělávací plán pro výuku anglického jazyka žáků s dyslexií
Anna Laslettová -
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová -
Srovnání psychosociálního klimatu tříd prvního stupně běžné základní školy a základní školy s prvky montessori pedagogiky z pohledu učitele.
Anna STROUHALOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva