Fundraising střediska Cesta Diakonie ČCE – Mgr. Alena UNZEITIGOVÁ
Mgr. Alena UNZEITIGOVÁ
Bachelor's thesis
Fundraising střediska Cesta Diakonie ČCE
FUNDRAISING OF THE DIACONICAL CENTER "CESTA" (THE PATHWAY)
Abstract:
Obsahem této bakalářské práce je zmapování neziskového sektoru v České republice, ob-lastí jeho působení, mechanismů jeho fungování a jeho historii. Práce je zaměřena na ob-last marketingových komunikací v nekomerční sféře se zaměřením na získávání financí. Pro analýzu byla vybrána konkrétní nestátní nezisková organizace a to středisko CESTA Diakonie Českobratrské církve evangelické v Uherském Hradišti …moreAbstract:
The subject of this Bachelor Graduation Thesis is to define the non-profit sector in the Czech Republic, areas of its influence, the mechanisms of its functioning a its history. The Thesis is focused on the area of marketing communications in the non-commercial field with the emphasis on fundraising. For the purpose of this analysis, a specific non-governmental, nonprofit agency has been chosen – …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2006
Accessible from:: 15. 5. 2006
Identifier:
2691
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2006
- Supervisor: PaedDr. Marcela Göttlichová
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
UNZEITIGOVÁ, Alena. Fundraising střediska Cesta Diakonie ČCE. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 05. 2006
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 15. 5. 2006 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Marketingový mix vybrané neziskové organizace
Arnošt Petráček -
Marketingový mix vybrané střední odborné školy
Jaroslav Špička -
Marketingový mix Podkrušnohorského technického muzea
Monika Chloubová -
Marketingový mix neziskové organizace Ponton
Ilona PŘIBÁŇOVÁ -
MARKETINGOVÝ A KOMUNKAČNÍ MIX VYBRANÉ KULTURNÍ UDÁLOSTI
Eliška Zukalová -
Marketingový mix ALCEDA - středisko volného času Vsetín
Gabriela ZÁHOROVSKÁ -
Marketingový mix hradu Lukova
Petra Bystroňová -
Optimalizace on-line nástrojů marketingové mixu pro neziskovou akci Vyšehradský Voříšek
Mikolášková Mikolášková