Bc. Petra Mikulcová

Master's thesis

Sociální marketing – obsah a specifika – rozbor konkrétních případů

Social marketing - content and specifics - analysis of particular examples
Abstract:
Diplomová práce je analytickou studií zabývající se problematikou sociálního marketingu V České republice a ve světě. Vychází z diskuse teoretických základů a souvislosti pojmu sociální marketing a objasňuje jeho obsah a funkce. Na rozboru příkladů použití sociálního marketingu práce ukazuje na jeho komplexnost a tematickou rozsáhlost a jeho propojení s různými společenskými oblastmi. Zabývá se návazností …more
Abstract:
The thesis is the analytical study dealing with social marketing in the Czech Republic and in the world. It is based on the discussion of theoretical foundations and continuity of social marketing concept and explains its content and function. On the analysis of the examples of the use of social marketing, this thesis indicates its complexity and thematic vastness and its connection with the different …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 20. 6. 2013
  • Supervisor: prof. Ing. František Zich, DrSc.
  • Reader: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní