Analysis of coffee small farmers innovation system in Colombia – William Corredor
William Corredor
Diplomová práce
Analysis of coffee small farmers innovation system in Colombia
Abstract:
The adverse situation of traditional coffee producers in Colombia has produced the increasing product differentiation, therefore the migration to markets where receive better payments and face minor price volatility from selling their specialty coffee. In this context, the FNC have designed policies to support the farmer to access high-value chains and advertise Colombian geographic origin as a high …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jiří Hejkrlík, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Fakulta tropického zemědělstvíČeská zemědělská univerzita v Praze
Fakulta tropického zemědělstvíMagisterský studijní program / obor:
Tropické zemědělství / International Development and Agricultural Economics
Práce na příbuzné téma
-
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
Sarath Thulaseedharan Mallika -
Multilingual communication on social media
Petra Svobodová -
Marketing Communication of Football Clubs through Social Media
Amal Devassy -
Social Media as a Tool of Communication Strategy
Shakhlo Strouthou -
Social media campaign
Ivan Komlenović -
Social media communication
Olugbenga Ayodeji Tanimomo -
The Changing Face of Marketing: Moving from Marketing Management to Marketing Democracy
Anna Nuralova -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko
Název
Vložil
Vloženo
Práva