BcA. Denis Hrazdira

Diplomová práce

Charakter design

1. Theoretical Part: Character design 2. Practical Part: Mantis - 2D, 3D combinated animated movie
Anotace:
V mé závěrečné práci popisuji přípravu a postup od začátku do konce při vytváření postav ve 2D a 3D médiích, pro herní, filmový a knižní průmysl. Klíčová slova: Charakter design, 2D, 3D, tvorba, hry, animovaný film, ilustrace, techniky, cílová skupina, estetika, barva, detail, příběh, archetypy, Carl Gustav Jung.
Abstract:
In my final thesis I describe the preparation and the process from beginning to end in the creation of the characters in 2D and 3D media for gaming, movie and book industry.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 5. 2013
Zveřejnit od: 24. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Hrazdira, Denis. Charakter design. Zlín, 2013. diplomová práce (MgA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.5.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 24. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Teorie a praxe audiovizuální tvorby / Animovaná tvorba