Analýza reklamních systémů AdWords a Sklik – Marek Jíša
Marek Jíša
Bakalářská práce
Analýza reklamních systémů AdWords a Sklik
Analysis of AdWords and Sklik Advertising Systems
Anotace:
Teoretická část bakalářské práce se zabývá online marketingem, jeho definicí a uvedením možností využití marketingu na internetu, sociálním sítím a detailněji se věnuje problematice PPC kampaní a jednotlivým reklamním systémům. V praktické části se poté věnuje hlavnímu cíli, a to analýze reklamních systémů AdWords a Sklik. A následně navrhnutí kampaní, strategie a rozpočtu pro vybrané odvětví v České …víceAbstract:
The theoretical part of bachelor thesis deals with online marketing, its definition and marketing possibilities on the Internet, social networks and more specifically deals with PPC campaigns and individual advertising systems. The practical part then focuses on the main goal and it's analysis of AdWords and Sklik advertising systems. And then suggests types of campaigns, strategies, and budget for …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Jíša, Marek. Analýza reklamních systémů AdWords a Sklik. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Online Marketing jako podpůrný kanál prodeje
Linda Valešová -
Optimalizace klíčových slov v rámci online marketingu vybrané firmy
Kristina Stamenkovicová -
Analýza vlivu online marketingu na známost neziskové organizace
Vojtěch Třísko -
Návrh PPC kampaní pro vstup e-shopu na zahraniční trh
Ivana Štěpánová -
Efektivní uplatnění PPC systémů v on-line marketingu
Kristýna Svobodová -
Zhodnocení reklamních kampaní v různých PPC systémech
Jan Trbušek -
Analýza PPC systémů na českém trhu
Tereza Tomišková -
Nastavení PPC kampaně pro e-shop
Dominika Spáčilová