Marketingová komunikace profesionálního sportovního klubu v online prostředí – Roman Šimr
Roman Šimr
Bakalářská práce
Marketingová komunikace profesionálního sportovního klubu v online prostředí
Marketing Communication of a Professional Sports Club in Online Environment
Anotace:
Bakalářská práce se v teoretické části zabývá základním vymezením obecného marketingu s důrazem na marketing ve sportovním prostředí. Práce vysvětluje základní marketingové pojmy a pojmy spojené s prostředím internetu. Praktická část následně analyzuje vybraný sportovní klub z hlediska jeho působení v online prostředí. Definuje použité nástoje, způsoby užití a provádí různá měření pomocí dostupných …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the basic definition of general marketing with a greater emphasis on the marketing of the sporting environment. The thesis explains basic marketing concepts and concepts related to the Internet environment. The practical part analyzes the selected sports club in terms of their activities in the online environment. It defines used tools, usage patterns, and various measurements …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/etkdr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2018
- Vedoucí: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Kamil Kotlík, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová