Ing. Ondřej Drápal
Bakalářská práce
Mystery shopping
Mystery shopping
Anotace:
V teoretické části se má bakalářská práce zabývá marketingovým výzkumem, kam spadá jeho charakteristika, metodologie a proces marketingového výzkumu. Dále podrobněji metodou marketingového výzkumu nazvanou Mystery shopping. V praktické části se zhostím role Mystery shoppera. Ve dvou vybraných prodejnách se sportovním oblečením a sportovními potřebami budu Mystery shopping aplikovat. Cílem je provést …víceAbstract:
The theoretical part of my qualifying work deals with the marketing research which includes its characteristics, methodology and process of the marketing research. It also deals thoroughly with a marketing research method called Mystery Shopping. In the practical part of the work I will perform the Mystery Shopper. I will apply this method in two chosen sport clothes and equipment shops. The goal of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/jorqf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2011
- Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Oponent: Ing. Alena Pilná
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Personal and Work values in Quantitative Research: a closer look
Anna Červinková -
Quantitative und qualitative Analyse der sekundären Präpositionen im Spektrum ausgewählter Texte
Michaela BENEŠOVÁ -
Using IBM Cloud serivces to support qualitative research
Egzon Korenica -
Qualitative research in selected social groups
Gunel Gahramanova -
Qualitative research in selected social groups
Ekaterina Nevzgodova -
"Face" and its performance. Qualitative research among Chinese migrants in London.
Zuzana Pavloňová -
Qualitative research of attachment relationships in homoparental families
Jiří Ammer -
Application of Natural language processing to enhance qualitative research used for marketing
Poj Nuangniyom Netsiri