Ing. Ondřej Drápal

Bakalářská práce

Mystery shopping

Mystery shopping
Anotace:
V teoretické části se má bakalářská práce zabývá marketingovým výzkumem, kam spadá jeho charakteristika, metodologie a proces marketingového výzkumu. Dále podrobněji metodou marketingového výzkumu nazvanou Mystery shopping. V praktické části se zhostím role Mystery shoppera. Ve dvou vybraných prodejnách se sportovním oblečením a sportovními potřebami budu Mystery shopping aplikovat. Cílem je provést …více
Abstract:
The theoretical part of my qualifying work deals with the marketing research which includes its characteristics, methodology and process of the marketing research. It also deals thoroughly with a marketing research method called Mystery Shopping. In the practical part of the work I will perform the Mystery Shopper. I will apply this method in two chosen sport clothes and equipment shops. The goal of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 6. 2011
  • Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Oponent: Ing. Alena Pilná

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní