Proces budování osobního brandu ve finančním sektoru – Milada Běhounková
Milada Běhounková
Bakalářská práce
Proces budování osobního brandu ve finančním sektoru
The process of building a personal brand in the financial sector
Anotace:
Hlavním cílem bakalářské práce je identifikace nástrojů marketingové komunikace k budování osobního brandu ve finančním sektoru a následná doporučení ke zlepšení jejich využití. Analyzuje strategie a nástroje makretingové komunikace, které profesionálové v této oblasti využívají k vytváření a posilování svého osobního brandu. Práce se zaměřuje na důležitost propracované strategie a následného využití …víceAbstract:
The main goal of the bachelor thesis is to identify marketing communication tools for building a personal brand in the financial sector and provide recommendations for improving their utilization. It analyzes the strategies and tools of marketing communication that professionals in this field use to create and strengthen their personal brand. The thesis focuses on the importance of a well-developed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 2. 2024
- Vedoucí: Ing. Eva Jaderná, Ph.D.
- Oponent: Anna Šmídová, externi
Plný text práce
Právo: ne no
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Stereotypy jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Adéla Mrzílková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Švejdar, L.
6. 12. 2023