Analýza strategie budování firemní značky – Ing. Bc. Zuzana Kulíšková
Ing. Bc. Zuzana Kulíšková
Diplomová práce
Analýza strategie budování firemní značky
Analysis of Companys Brand Building Strategy
Anotace:
Předmětem diplomové práce „Analýza strategie budování firemní značky“ je analýza konkrétních aktivit zaměřených na budování značky a kritické zhodnocení jejich návaznosti na stanovenou strategii budování značky v podniku. Pro analýzu byla zvolena firemní značka mezinárodní korporace Monsanto. Pro tuto značku byla provedena analýza strategie jejího budování a konkrétních aktivit sloužících k podpoře …víceAbstract:
The objective of the submitted thesis: “ Analysis of Company´s Brand Building Strategy ” is to analyze all concrete activities focused on brand building and critical evaluation of the link with fixed brand building strategy in the company. For the analysis was chosen company brand which belongs to the international corporation Monsanto. There was done the analysis of brand building approach for the …víceKlíčová slova
Značka budování značky řízení značky identita značky image značky hodnota značky komunikační nástroje analýza sekundárních dat brandingová strategie měřítka značky. Brand brand building brand management brand identity brand image brand equity communication tools analysis of secondary data brand strategy brand benchmark.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/z53uh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2010
- Vedoucí: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Ivana Jašková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podnikové hospodářství
Práce na příbuzné téma
-
The Style of Secondary School Textbooks (Analysis of Czech textbooks of English in reflection of past and future)
Jindra Bromová -
"Could you repeat IT?": Error Analysis of Pair Work Oral Production of Czech Secondary School Students
Miryana Georgieva Slavíková -
Error Analysis of Grammatical Cohesive Devices in Selected Texts of Secondary School Students
Petra Chaloupková -
The style of textbooks (analysis of primary/secondary school /university textbooks)
Renata Březinová -
Inovace strategie budování značky ETA a.s. na trhu České republiky
Jan Karlík -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
Marketing Communication in the Company Providing Gastronomic Services
Henry Zavaleta Moya