Kristýna Jančáková
Bachelor's thesis
Analýza konkurence na trhu šperků
Competitive Analysis on the Jewelry Market
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu konkurence na trhu šperků pomocí metody pozorování a Mystery shoppingu. V první části jsou teoreticky popsány vybrané pojmy týkající se konkurence, analýzy konkurence, SWOT analýzy, metod analýzy konkurence a nákupního prostředí. V další části je charakterizována značka Pandora. Komparace značky Pandora s vybranými konkurenty je součástí práce. V závěru se práce …moreAbstract:
The Bachelor Thesis is focused on analysing the competiton on the Jewelry Market using the observation method and Mystery shopping. The first part theoretically describes the concepts of competition, competition analysis, SWOT analysis, competitive analysis techniques and buying environment. In the next part, the Pandora brand is characterized. Comparison of Pandora brand with selected competitors …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2020
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/139899
Thesis defence
- Date of defence: 30. 6. 2020
- Supervisor: Miluše Hluchníková
- Reader: Jana Ostrožná
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Konkurenceschopnost vybraného podniku
Veronika Jahodová -
Konkurenceschopnost a konkurenční výhoda CrossCafe
Klára Seberová -
Vliv rodinného prostředí na nákupní rozhodování
Eva Švecová -
Vliv rodinného prostředí na nákupní rozhodování
Lapáčková Lapáčková -
Vliv rodinného prostředí na nákupní rozhodování
Lucie Tůmová -
Vliv online prostředí na nákupní chování generace alfa
Pavlína Jurmanová -
Vliv prodejního prostředí na nákupní rozhodování
Markéta Moteffová -
Analýza nákupního prostředí maloobchodního řetězce s potravinami
Jakub Ludvík