Vývoj kognitivních funkcí u dětí při přechodu z mateřské školy do základní školy – Mgr. Soňa Rotscheinová
Mgr. Soňa Rotscheinová
Master's thesis
Vývoj kognitivních funkcí u dětí při přechodu z mateřské školy do základní školy
Development of cognitive functions in children at transition from kindergarten to elementary school
Abstract:
Diplomová práce se zabývá vývojem kognitivních funkcí u dítěte při přechodu z mateřské školy do základní školy. V práci jsem se zabývala analýzou kognitivních funkcí u čtyř vybraných dětí před nástupem do první třídy a po nástupu do první třídy. Zdokumentovala jsem vývoj kognitivních funkcí dětí ve sledovaných parametrech a zhodnotila jejich posun.Abstract:
The present thesis is focused on a development of cognitive functions of pupils at the end of preschool education and in the beginning of primary school. I analyzed the cognitive functions in four selected children before and after they started primary education. I documented the development of children's cognitive functions in the monitored parameters and I evaluated their progress.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 12. 2018
Identifier:
https://is.muni.cz/th/ijesu/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 2. 2019
- Supervisor: Mgr. Petra Vystrčilová, Ph.D.
- Reader: Mgr. et Mgr. Lucie Grůzová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ROTSCHEINOVÁ, Soňa. \textit{Vývoj kognitivních funkcí u dětí při přechodu z mateřské školy do základní školy}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2018. Available from: https://theses.cz/id/tk0jit/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary Schools / Primary School Teacher Training
Theses on a related topic
-
Srovnání výtvarných projektových řad ve volnočasových aktivitách (mladší školní věk, starší školní věk, adolescent)
Ilona Abrahamová -
Vliv cvičení jógy ve školní družině na flexibilitu dětí 1.-3. třídy ( mladší školní věk)
Roberta TÝČOVÁ -
Vybrané možnosti hudebních aktivit ve školní družině pro mladší školní věk
Daniela VLAŽNÁ -
Mladší školní věk - bezpečí ve virtuálním prostoru
Ludvík Panny -
Spojovací výrazy v dětské řeči: mladší školní věk
Adéla Kašparová -
Rozvoj hudebního cítění u dětí (mladší školní věk) pomocí vybraných hudebních aktivit
Alice KOTALÍKOVÁ -
Prevence rizikového chování pro mladší školní věk
David JAKEŠ -
METODIKA INLINE BRUSLENÍ PRO MLADŠÍ ŠKOLNÍ VĚK
Viktor MALÝ