Vývoj kognitivních funkcí u dětí při přechodu z mateřské školy do základní školy – Mgr. Soňa Rotscheinová
Mgr. Soňa Rotscheinová
Diplomová práce
Vývoj kognitivních funkcí u dětí při přechodu z mateřské školy do základní školy
Development of cognitive functions in children at transition from kindergarten to elementary school
Anotace:
Diplomová práce se zabývá vývojem kognitivních funkcí u dítěte při přechodu z mateřské školy do základní školy. V práci jsem se zabývala analýzou kognitivních funkcí u čtyř vybraných dětí před nástupem do první třídy a po nástupu do první třídy. Zdokumentovala jsem vývoj kognitivních funkcí dětí ve sledovaných parametrech a zhodnotila jejich posun.Abstract:
The present thesis is focused on a development of cognitive functions of pupils at the end of preschool education and in the beginning of primary school. I analyzed the cognitive functions in four selected children before and after they started primary education. I documented the development of children's cognitive functions in the monitored parameters and I evaluated their progress.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 12. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ijesu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 2. 2019
- Vedoucí: Mgr. Petra Vystrčilová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. et Mgr. Lucie Grůzová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Srovnání výtvarných projektových řad ve volnočasových aktivitách (mladší školní věk, starší školní věk, adolescent)
Ilona Abrahamová -
Vybrané možnosti hudebních aktivit ve školní družině pro mladší školní věk
Daniela VLAŽNÁ -
Vliv cvičení jógy ve školní družině na flexibilitu dětí 1.-3. třídy ( mladší školní věk)
Roberta TÝČOVÁ -
Mladší školní věk - bezpečí ve virtuálním prostoru
Ludvík Panny -
Spojovací výrazy v dětské řeči: mladší školní věk
Adéla Kašparová -
Rozvoj hudebního cítění u dětí (mladší školní věk) pomocí vybraných hudebních aktivit
Alice KOTALÍKOVÁ -
METODIKA INLINE BRUSLENÍ PRO MLADŠÍ ŠKOLNÍ VĚK
Viktor MALÝ -
Prevence rizikového chování pro mladší školní věk
David JAKEŠ