Different organizational forms used when teaching speaking – Pavla Kalhousová
Pavla Kalhousová
Bakalářská práce
Different organizational forms used when teaching speaking
Abstract:
This bachelor thesis deals with different organizational forms used for English teaching speaking. In the theoretical part there are described different organizational forms with focus on the specification of particular organizational forms and their advantages and disadvantages. The focus is also on the concept of speaking, communicative competence and types of communicative activities in lessons …víceAbstract:
Tato bakalářská práce se zabývá různými organizačními formami používanými pro rozvoj řečové dovednosti mluvení ve výuce anglického jazyka. V teoretické části jsou rozebrány jednotlivé organizační formy ve vyučování. Pozornost je zaměřena na specifika jednotlivých organizačních forem a na jejich výhody a nevýhody. Rozebrán je tu také koncept mluvení, komunikativní kompetence a druhy komunikačních aktivit …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2017
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Helena Zitková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kalhousová, Pavla. Different organizational forms used when teaching speaking. Pardubice, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniverzita Pardubice
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Anglický jazyk - specializace v pedagogice
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj komunikativní kompetence prostřednictvím dramatizace pohádek v mateřské škole
Michaela Kouřilová -
Komunikační kompetence dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí
Jana Hlavínková -
Komunikativní kompetence a narušená komunikační schopnost v předškolním věku
Kateřina SCHNEIDEROVÁ -
Komunikativní kompetence a narušená komunikační schopnost v předškolním věku
Kateřina SCHNEIDEROVÁ -
Činitelé rozvíjející komunikační kompetence studentů ve výuce českého jazyka a literatury na střední škole
Anna FIALOVÁ -
komunikační kompetence jako součást profesního profilu sociálního pedagoga
Klára SOUČKOVÁ -
Organizační formy podporující individualizaci předškolního vzdělávání
Nicole SUCHÁ -
Výuka řečové dovednosti mluvení v hodinách angličtiny v mateřských školách
Emily Linhová