Ing. Tomáš Badal, Ph.D.
absolventská práce studenta CŽV
Analýza image střední odborné školy
Image analysis of secondary vocational schools
Abstract:
Marketingová komunikace škol se svým okolím hraje klíčovou roli při oslovování budoucích studentů, upevňuje status studentů a zaměstnanců a v neposlední řadě působí i na absolventy školy. S rozvojem digitálních technologií a internetu se v posledních letech marketing mění a rozšiřuje o další prvky, jako je online marketing, sociální média, obsahový marketing, e-mailový marketing a další. Je to klíčový …moreAbstract:
The marketing communication of schools with their surroundings plays a crucial role in reaching out to prospective students, reinforces the status of current students and staff, and last but not least, impacts school alumni. With the development of digital technologies and the internet in recent years, marketing is evolving and incorporating additional elements such as online marketing, social media …moreThesis defence
- Supervisor: Mgr. Petr Adamec, Ph.D. MBA
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
Full text of thesis
Accessibility: Čestné prohlášení Prohlašuji, že jsem tuto práci: Analýza image střední odborné školy vypracoval samostatně a veškeré použité prameny a informace jsou uvedeny v seznamu použité literatury. Souhlasím, aby moje práce byla zveřejněna v souladu s § 47b zákona č. 111/1998 Sb., o vysokých školách ve znění pozdějších předpisů, a v souladu s platnou Směrnicí o zveřejňování vysokoškolských závěrečných prací. Jsem si vědom, že se na moji práci vztahuje zákon č. 121/2000 Sb., autorský zákon, a že Mendelova univerzita v Brně má právo na uzavření licenční smlouvy a užití této práce jako školního díla podle § 60 odst. 1 Autorského zákona. Dále se zavazuji, že před sepsáním licenční smlouvy o využití díla jinou osobou (subjektem) si vyžádám písemné stanovisko univerzity o tom, že předmětná licenční smlouva není v rozporu s oprávněnými zájmy univerzity, a zavazuji se uhradit případný příspěvek na úhradu nákladů spojených se vznikem díla, a to až do jejich skutečné výše. V Brně dne 29. 12. 2023 Affidavit I declare that I have done this work: Image analysis of a secondary vocational school I have prepared this analysis independently and all the sources and information used are listed in the list of literature used. I agree to have my thesis published in accordance with Section 47b of Act No. 111/1998 Coll., on Higher Education Institutions, as amended, and in accordance with the current Guidelines for the Publication of University Theses. I am aware that my thesis is covered by Act No. 121/2000 Coll., the Copyright Act, and that Mendel University in Brno has the right to conclude a licence agreement and use this thesis as a school work pursuant to Section 60(1) of the Copyright Act. I further undertake that prior to the execution of a licence agreement for the use of the work by another person (entity), I shall request a written opinion from the University that the licence agreement in question does not conflict with the legitimate interests of the University, and I undertake to pay any contribution to cover the costs associated with the creation of the work, up to the actual amount thereof.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendel University in Brno
Institute of Lifelong Learningceloživotní:
Study of pedagogy
Theses on a related topic
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Stereotypy jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Adéla Mrzílková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová