Bc. Radka Bišická
Master's thesis
Hodnocení image vybrané společnosti
Evaluation of corporate image of the chosen company
Abstract:
Abstrakt Tématem diplomové práce je hodnocení image vybrané firmy. V teoretické části bude věnována pozornost důležitým termínům firemní identity a nastínění širších souvislostí s firemní kulturou, komunikací a v neposlední řadě tvorbou firemní image. V praktické části půjde o analýzu uplatňovaných nástrojů firemní identity ve společnosti Maxis,a.s., o posouzení a vyhodnocení výstupů z šetření a vyvození …moreAbstract:
Abstract This diploma thesis evaluates corporate image of a chosen company. The theoretical part deals with important terms of a company identity and outlines wider links with company culture, communication and creation of a company image. The practical part concentrates on analysis of the enforced identity instruments in Maxis company, evaluates the survey results, suggests recommendations for improving …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ih62m/
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2015
- Supervisor: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Corporate Identity konkrétní společnosti
Soňa Smejkalová -
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
Lucie Zábranská -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Šárka Topičová -
Budování Corporate Image a Corporate Identity jazykové školy
Jaroslav Břeň -
Budování Corporate Image a Corporate Identity na příkladu společnosti www.seznam.cz
Jakub Šumanský -
Corporate Identity jako prostředek pro dosažení Corporate Image
Ondřej Kopřiva -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Analýza firemní identity a image spol. České dráhy, a. s
Ondřej Nauč