Hodnocení image vybrané společnosti – Bc. Radka Bišická
Bc. Radka Bišická
Diplomová práce
Hodnocení image vybrané společnosti
Evaluation of corporate image of the chosen company
Anotace:
Abstrakt Tématem diplomové práce je hodnocení image vybrané firmy. V teoretické části bude věnována pozornost důležitým termínům firemní identity a nastínění širších souvislostí s firemní kulturou, komunikací a v neposlední řadě tvorbou firemní image. V praktické části půjde o analýzu uplatňovaných nástrojů firemní identity ve společnosti Maxis,a.s., o posouzení a vyhodnocení výstupů z šetření a vyvození …víceAbstract:
Abstract This diploma thesis evaluates corporate image of a chosen company. The theoretical part deals with important terms of a company identity and outlines wider links with company culture, communication and creation of a company image. The practical part concentrates on analysis of the enforced identity instruments in Maxis company, evaluates the survey results, suggests recommendations for improving …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ih62m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2015
- Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Corporate Identity konkrétní společnosti
Soňa Smejkalová -
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
Lucie Zábranská -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Šárka Topičová -
Budování Corporate Image a Corporate Identity jazykové školy
Jaroslav Břeň -
Budování Corporate Image a Corporate Identity na příkladu společnosti www.seznam.cz
Jakub Šumanský -
Corporate Identity jako prostředek pro dosažení Corporate Image
Ondřej Kopřiva -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Analýza firemní identity a image spol. České dráhy, a. s
Ondřej Nauč