Ivana JIRÁSKOVÁ

Master's thesis

Marketingový výzkum potřeb obyvatel města Úštěk

Marketing research focused on the needs of the population in Úštěk
Anotácia:
Cílem diplomové práce ?Marketingový výzkum potřeb obyvatel města Úštěk? bylo zjištění potřeb obyvatel města Úštěk a jejich spokojenosti se životem ve městě. Dále podání návrhů městskému úřadu ke zlepšení situace plynoucí z provedené analýzy. Teoretická část práce podává informace o marketingu měst a obcí se zaměřením na typologii měst a marketingového prostředí obce. Dále je zde věnována pozornost …viac
Abstract:
The objective of the Diploma Thesis "Marketing research focused on the needs of the population in Úštěk" was to find out what the residents of Ustek demand and how satisfied they are living there. Based on findings of this analysis several ideas tackling the main problematic issues will be submitted to local municipal council. Theoretical part of the Thesis narrate a marketing used by towns with main …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 3. 2014
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Ing. Petra Olšová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

JIRÁSKOVÁ, Ivana. Marketingový výzkum potřeb obyvatel města Úštěk. Ústí nad Labem, 2014. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Social and Economic Studies

Master programme / odbor:
Regional Policy and Administration / Regional Development