Marketingový výzkum potřeb obyvatel města Úštěk – Ivana JIRÁSKOVÁ
Ivana JIRÁSKOVÁ
Master's thesis
Marketingový výzkum potřeb obyvatel města Úštěk
Marketing research focused on the needs of the population in Úštěk
Anotácia:
Cílem diplomové práce ?Marketingový výzkum potřeb obyvatel města Úštěk? bylo zjištění potřeb obyvatel města Úštěk a jejich spokojenosti se životem ve městě. Dále podání návrhů městskému úřadu ke zlepšení situace plynoucí z provedené analýzy. Teoretická část práce podává informace o marketingu měst a obcí se zaměřením na typologii měst a marketingového prostředí obce. Dále je zde věnována pozornost …viacAbstract:
The objective of the Diploma Thesis "Marketing research focused on the needs of the population in Úštěk" was to find out what the residents of Ustek demand and how satisfied they are living there. Based on findings of this analysis several ideas tackling the main problematic issues will be submitted to local municipal council. Theoretical part of the Thesis narrate a marketing used by towns with main …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 3. 2014
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Petra Olšová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JIRÁSKOVÁ, Ivana. \textit{Marketingový výzkum potřeb obyvatel města Úštěk}. Online. Diplomová práca. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/tko6zn/.
Jak správně citovat práci
JIRÁSKOVÁ, Ivana. Marketingový výzkum potřeb obyvatel města Úštěk. Ústí nad Labem, 2014. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesMaster programme / odbor:
Regional Policy and Administration / Regional Development
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum v oblasti softwarových licencí na B2B trhu
Ondřej Čarný -
Marketingový výzkum v oblasti online fakturačních aplikací
Ondřej Nečas -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Lucie Cuberková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Lucie Prášková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků vybraného podniku
Vendula Vorlová -
Marketingový výzkum produktu
Samuel Ifebe -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků ve vybraném podniku cestovního ruchu
Stella Kolářová -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Filip Bojko