Ivana JIRÁSKOVÁ

Master's thesis

Marketingový výzkum potřeb obyvatel města Úštěk

Marketing research focused on the needs of the population in Úštěk
Abstract:
Cílem diplomové práce ?Marketingový výzkum potřeb obyvatel města Úštěk? bylo zjištění potřeb obyvatel města Úštěk a jejich spokojenosti se životem ve městě. Dále podání návrhů městskému úřadu ke zlepšení situace plynoucí z provedené analýzy. Teoretická část práce podává informace o marketingu měst a obcí se zaměřením na typologii měst a marketingového prostředí obce. Dále je zde věnována pozornost …more
Abstract:
The objective of the Diploma Thesis "Marketing research focused on the needs of the population in Úštěk" was to find out what the residents of Ustek demand and how satisfied they are living there. Based on findings of this analysis several ideas tackling the main problematic issues will be submitted to local municipal council. Theoretical part of the Thesis narrate a marketing used by towns with main …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 3. 2014
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Petra Olšová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

JIRÁSKOVÁ, Ivana. Marketingový výzkum potřeb obyvatel města Úštěk. Ústí nad Labem, 2014. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Social and Economic Studies

Master programme / field:
Regional Policy and Administration / Regional Development