Bc. Zuzana Bobková

Diplomová práce

Vývoj marketingu ve Formuli 1

Evolution of Marketing in Formula 1
Anotace:
Předložená diplomová práce je zaměřena na vývoj Mistrovství světa Formule 1 z pohledu marketingu. Popisuje zejména historický vývoj Formule 1 jako produktu marketingového mixu, ale zároveň se soustředí také na jeho ostatní složky a faktory prostředí, které jej ovlivňují. Práce má čistě teoretický charakter a její zpracování tedy vychází z dostupných literárních a internetových zdrojů. Takto získané …více
Abstract:
The presented thesis is focused on the evolution of Formula 1 World Championship from the marketing point of view. It describes mainly historical events which determined the nature of Formula 1 as the product of marketing mix. Apart from that it also deals with other parts of marketing mix, as well as with the influence of marketing environment. The thesis is purely theoretical and it is therefore …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 1. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 2. 2016
  • Vedoucí: Mgr. Oldřich Racek, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Jiří Novotný, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studií

Masarykova univerzita

Fakulta sportovních studií

Magisterský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Management sportu

Práce na příbuzné téma

Všechny práce