Bc. Zuzana Bobková

Master's thesis

Vývoj marketingu ve Formuli 1

Evolution of Marketing in Formula 1
Anotácia:
Předložená diplomová práce je zaměřena na vývoj Mistrovství světa Formule 1 z pohledu marketingu. Popisuje zejména historický vývoj Formule 1 jako produktu marketingového mixu, ale zároveň se soustředí také na jeho ostatní složky a faktory prostředí, které jej ovlivňují. Práce má čistě teoretický charakter a její zpracování tedy vychází z dostupných literárních a internetových zdrojů. Takto získané …viac
Abstract:
The presented thesis is focused on the evolution of Formula 1 World Championship from the marketing point of view. It describes mainly historical events which determined the nature of Formula 1 as the product of marketing mix. Apart from that it also deals with other parts of marketing mix, as well as with the influence of marketing environment. The thesis is purely theoretical and it is therefore …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 1. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 2. 2016
  • Vedúci: Mgr. Oldřich Racek, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Jiří Novotný, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studií

Masaryk University

Faculty of Sports Studies

Master programme / odbor:
Physical Education and Sport / Management in Sport

Práce na příbuzné téma

Všechny práce