Zvýšení konkurenceschopnosti obchodní společnosti (kategorie MSP) v době hospodářského poklesu – Bc. Monika Vernerová, DiS.
Bc. Monika Vernerová, DiS.
Diplomová práce
Zvýšení konkurenceschopnosti obchodní společnosti (kategorie MSP) v době hospodářského poklesu
Improving the competitivenes of business company (category small and medium company) at the time of ecoonomic downturn
Anotace:
Současná doba hospodářského poklesu s sebou přináší mnohá rizika a nejistoty pro všechny podnikatelské subjekty. Zaměřením se na možnosti zvýšení konkurenceschopnosti společností v oblasti malých a středních podniků, vzniká možnost jak dobu recese úspěšně překonat. Aplikační část je demonstrována na společnosti Niva Expo CZ, s.r.o., kterou hospodářský pokles, tak jako mnohé další podniky z kategorie …víceAbstract:
The current period of economic downturn brings with it many risks and uncertainties for all businesses. Focusing on how to enhance the competitiveness of companies in the small and medium enterprises, there is a way to successfully overcome a recession. Application is demonstrated on the part of Niva Expo CZ, the economic downturn, like so many other companies from the category of small and medium …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/sivov/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2010
- Vedoucí: Ing. Pavla Břečková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Hledání konkurenční výhody podniku
Jitka Břehovská -
Etické chování podniku coby konkurenční výhoda
Zdeněk Šimůnek -
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek