Vývoj CRM systému pro firmu středního rozsahu – Petr KLIMEŠ
Petr KLIMEŠ
Bachelor's thesis
Vývoj CRM systému pro firmu středního rozsahu
Developing CRM system for medium-sized company
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na vývoj CRM systému pro firmu středního rozsahu zabývající se internetovým marketingem a vývojem webových řešení na míru. Je zde popsána cesta vývoje od teoretických poznatků a analýzu původního stavu CRM systému po návrh změn tohoto systému a jejich implementaci. Výsledkem je komplexní CRM systém uzpůsobený potřebám firmy, který je možné dále uzpůsobovat a nabízet …viacAbstract:
This Bachelor thesis is focused on developing CRM system for medium-sized company oriented on internet marketing and fully customized web solutions. In this thesis is described path from theory and analysis of initial CRM system condition to draft of changes and implementation of these changes. The result is complex CRM system fully adapted to company's needs. This system is further customizable and …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Zverejniť od: 25. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Jiří Jelínek, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KLIMEŠ, Petr. Vývoj CRM systému pro firmu středního rozsahu. Č. Bud., 2014. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 4. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Přírodovědecká fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of ScienceBachelor programme / odbor:
Applied Informatics / Applied Informatics
Práce na příbuzné téma
-
Role České pošty, s. p. v rámci kontaktu zákazníka se státní
František Maňura -
Webová aplikace na řízení vztahů se zákazníky
Paul Pešel -
Systém pro zpracování kontaktů a evidenci komunikace se zájemci o zasílání novinek
Filip ZNACHOR -
Integrace heterogenní datové základny pomocí speciálního CRM modulu
Michal Zháněl -
CRM and the Data Analysis in a Modern Marketing Approach
Shynar Beketova -
Implementace informačního systému s podporou CRM
Hana Jahodová -
Optimalizácia CRM marketingu pomocou AI v spoločnosti Red Hat
Jakub Letrich -
Analýza trhu CRM systémů
Patrik Mareška
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Theses tlgrak tlgrak/2
25. 4. 2014