Využití autentických materiálů u žáků s Aspergerovým syndromem ve výuce anglického jazyka – Bc. Petra FAKTOROVÁ
Bc. Petra FAKTOROVÁ
Master's thesis
Využití autentických materiálů u žáků s Aspergerovým syndromem ve výuce anglického jazyka
Using authentic materials for learners with special needs in ELT classroom.
Abstract:
This diploma thesis deals with the use of authentic materials for learners with special educational needs in the first and second grades, especially in the 3rd and 6th grades of elementary schools for pupils listed in § 16, paragraph 9 of the Education Act, the attitude of teachers and how authentic materials are used in English language classes. The work is divided into a theoretical and a practical …moreAbstract:
Tato diplomová práce se zabývá využitím autentických materiálů u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, konkrétně u žáků s Aspergerovým syndromem na druhém stupni základní školy zejména ve 3. a 6. třídách základních škol pro žáky uvedené v § 16 odst. 9 školského zákona, Dále se zabývá postojem učitelů k výuce pomocí autentických materiálů a na využití autentických materiálů v hodinách anglického …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2023
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Josef Nevařil, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FAKTOROVÁ, Petra. \textit{Využití autentických materiálů u žáků s Aspergerovým syndromem ve výuce anglického jazyka}. Online. Master's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Education. 2023. Available from: https://theses.cz/id/tlmzjz/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
FAKTOROVÁ, Petra. Využití autentických materiálů u žáků s Aspergerovým syndromem ve výuce anglického jazyka. Olomouc, 2023. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teaching English for Lower Secondary Schools / Teaching English for Lower Secondary Schools
Theses on a related topic
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Aplikace nástrojů RPA prostředí školy se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Jakub VAŇHARA
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights