Narušená komunikační schopnost u dětí mladšího školního věku – Bc. Jana Čechová
Bc. Jana Čechová
Master's thesis
Narušená komunikační schopnost u dětí mladšího školního věku
The disturbed communication ability of younger-school age children
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá vývojem dítěte mladšího školního věku, vymezuje pojetí komunikace a narušené komunikační schopnosti. Jejím cílem bylo analyzovat současný stav narušené komunikační schopnosti u dětí mladšího školního věku. Výzkumné šetření bylo realizováno na prvních stupních základních škol v okresech Brno-venkov, Břeclav a Vyškov.Abstract:
The diploma thesis deals with development younger-school age children, define conception communication and disturbed communication ability. The aim was analyze actual state occurrence disturbed communication ability of younger-school age children. The research was realization on first level of primary school in region Brno-country, Břeclav and Vyškov.Kľúčové slová
mladší školní věk komunikace verbální komunikace neverbální komunikace ontogeneze řeči rámcový vzdělávací program narušená komunikační schopnost dyslalie logopedická intervence učitel 1. stupně základní školy younger-school age communication verbal communication nonverbal communication speech development Framework Programme for Education disturbed communication ability dyslalia logopedical intervention teacher first level of primary school.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 7. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/evscm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 2. 2009
- Vedúci: doc. PhDr. Ilona Bytešníková, Ph.D.
- Oponent: doc. PaedDr. Jiřina Klenková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Special Education / Special Education
Práce na příbuzné téma
-
The Role of English in Parents' Choice of Primary School
Pavlína Zedníková -
Level of pronunciation of primary school teachers and the potential influence on their pupils
Matěj Fouma -
Transfer of professional development to classroom teaching. An analysis of professional development courses at the University College of Teacher Education in Vienna, Austria.
Martin Klein -
Postoje učitelů 1. stupně ZŠ na školách bez environmentální profilace k environmentální výchově na 1. stupni ZŠ
Lenka Blahynková -
České gymnázium v Uherském Hradišti a jeho učitelé v letech 1884-1914
Helena Minaříková -
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová -
Přechod dětí z mateřské školy do základní školy pohledem učitelů, náměty na přípravu dítěte do 1. ročníku základní školy
Lenka Šavrňáková -
Přechod žáků z 1. stupně Montessori základní školy na 2. stupeň tradiční základní školy
Kateřina JANEČKOVÁ