Akumulace (sociálního) kapitálu: případová studie KAFARA – Bc. Barbora Seďová
Bc. Barbora Seďová
Master's thesis
Akumulace (sociálního) kapitálu: případová studie KAFARA
Accumulation of (social) capital: case study KAFARA
Anotácia:
Správné využití sociálního kapitálu a marketingových nástrojů je v dnešní době u kulturních organizací jednou z nejdůležitějších věcí. Užíváním výše zmíněných hlavní aktéři získávají nové zkušenosti i informace, které se nadále rozšiřují a celý koncept pak správně plní svou funkci. Představené kulturně komunitní centrum Kafara, které v nedávné době vzniklo v brněnské městské části Obřany, je novým …viacAbstract:
Right usage of social capital and marketing tools is one of the most critical aspects for culture organizations nowadays. By use of these aspects the main actors gets new experience and information growing, thus whole concept is filling the function properly. Kafara, community – culture center recently opened in Brno district – Obřany, introduced in this thesis is newly developed project in culture …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/js773/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2017
- Vedúci: doc. Ing. František Svoboda, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
General Theory and History of Arts and Culture / Culture Management
Práce na příbuzné téma
-
Fara v Sudslavě a její památková obnova
Věra Přibylová -
Uživatelé Facebooku jako cílová skupina reklamní komunikace
Dolejší Dolejší -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Aneta Černohorská -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Michaela Horáková -
Efektivní marketingová komunikace s cílovými skupinami s využitím nových forem komunikace ve firmě VÁHALA a spol. s r.o.
Barbora Denková -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Anna Kotvasová -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Jan Kovařík -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Jakub Zralík