Vliv hudby v reklamě na kupní rozhodování spotřebitele – Bc. Marie Damborská
Bc. Marie Damborská
Master's thesis
Vliv hudby v reklamě na kupní rozhodování spotřebitele
The Influence of Music in Advertising on the Purchasing Decisions of Consumers
Abstract:
Diplomová práce se zabývá vlivem hudby v televizní reklamě na kupní rozhodování spotřebitele. Cílem práce je podrobit analýze právě význam spojení hudby a reklamy, a to konkrétně z pohledu vlivu hudby v reklamě na kupní rozhodování spotřebitele. V teoretické části je nahlíženo na téma z hlediska psychologie především z pohledu motivační struktury spotřebitele a jeho emocí. Dále se diplomová práce zabývá …moreAbstract:
This thesis deals with the influence of music in advertising on the purchasing decisions of consumers. The aim of this work is to analyze an importace of conection between music and advertising, from the perspective of the influence of music in advertising on the purchasing decisions of consumers. In the theoretical part of this work there is seen on this issue from the perspective of psychology especially …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/mfv63/
Thesis defence
- Date of defence: 23. 6. 2011
- Supervisor: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Reader: PhDr. Pavel Čírtek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Psychologie spotřebního chování
Yuliia Shevtsova -
Uplatnění psychologie v marketingu
Nelia Šymon -
Psychologie spotřebního chování na příkladu prodejce automobilů Autoprodejna Suchý.
Eva Smutna -
Působení značky z pohledu psychologie
Adriana Salačová -
Psychologie v marketingu
Tomáš Vlček -
Neuropsychologie spotřebního chování
Vendula Opluštilová -
Spotřební chování v současném hotelnictví
Vít Vlasák -
Reklamní působení a jeho vliv na spotřební chování dětí ve věku 12 -15 let ve vztahu ke sladkostem a rychlému občerstvení.
Arnošt Zeman