Vliv hudby v reklamě na kupní rozhodování spotřebitele – Bc. Marie Damborská
Bc. Marie Damborská
Master's thesis
Vliv hudby v reklamě na kupní rozhodování spotřebitele
The Influence of Music in Advertising on the Purchasing Decisions of Consumers
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá vlivem hudby v televizní reklamě na kupní rozhodování spotřebitele. Cílem práce je podrobit analýze právě význam spojení hudby a reklamy, a to konkrétně z pohledu vlivu hudby v reklamě na kupní rozhodování spotřebitele. V teoretické části je nahlíženo na téma z hlediska psychologie především z pohledu motivační struktury spotřebitele a jeho emocí. Dále se diplomová práce zabývá …viacAbstract:
This thesis deals with the influence of music in advertising on the purchasing decisions of consumers. The aim of this work is to analyze an importace of conection between music and advertising, from the perspective of the influence of music in advertising on the purchasing decisions of consumers. In the theoretical part of this work there is seen on this issue from the perspective of psychology especially …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/mfv63/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2011
- Vedúci: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Oponent: PhDr. Pavel Čírtek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Psychologie spotřebního chování
Yuliia Shevtsova -
Uplatnění psychologie v marketingu
Šárka Hejhalová -
Uplatnění psychologie v marketingu
Nelia Šymon -
Psychologie spotřebního chování na příkladu prodejce automobilů Autoprodejna Suchý.
Eva Smutna -
Působení značky z pohledu psychologie
Adriana Salačová -
Psychologie v marketingu
Tomáš Vlček -
Aktuální trendy v oblasti psychologie reklamy
Petra Koleničová -
Psychologie v reklamě
Anna Dřízalová