Jednotný vizuální styl a nastavení komunikační strategie firmy Styx na sociálních sítích – Zuzana Ličková
Zuzana Ličková
Master's thesis
Jednotný vizuální styl a nastavení komunikační strategie firmy Styx na sociálních sítích
Company's unified visual style and to determine a suitable method of self-promotion of the Styx company via social media
Abstract:
Cílem diplomové práce je vylepšit používaný firemní design a stanovit vhodný způsob propagace společnosti Styx na sociálních sítích. Tohoto cíle je dosaženo analýzou společnosti Styx a její aktuální vizuální komunikace se zaměřením na sociální sítě. Teoretická část práce se zabývá firemním designem a charakteristikou sociálních sítí pro účely firemní propagace. Praktická část práce obsahuje SWOT analýzu …moreAbstract:
The aim of this thesis is to improve the company's design and to determine a suitable method of self-promotion of the Styx company via social media. The aim is fulfilled by analyzing the company itself and its current visual communication focusing on the social media. The theoretical part concentrates on the company's design and on characterizing social media for the purpose of company promotion. The …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 1. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73950
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2018
- Supervisor: Stanislav Horný
- Reader: Zbyněk Černý
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LIČKOVÁ, Zuzana. \textit{Jednotný vizuální styl a nastavení komunikační strategie firmy Styx na sociálních sítích}. Online. Master's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2018. Available from: https://theses.cz/id/tmyx76/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73950
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Arts Management
Theses on a related topic
-
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Engaged Photography as Urban Communication Platform in Sustainable Development Context
Anna Martynushkina -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
David Vincenc -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Šárka Topičová -
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Ekaterina Ovchenkova -
Corporate Identity und interne Betriebskommunikation. Eine Analyse am Beispiel von Ideal Automotive, s.r.o.
Matěj Klinka -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Tereza Janečková