Tomáš Novák
Master's thesis
Vnímání značky Becherovka mladými lidmi
Perception of Becherovka brand by young people
Abstract:
Cílem této práce je navrhnout opatření pro marketingovou komunikaci, které zlepší vnímání značky Becherovka mladými lidmi. V teoretické části je popsána generace Y jako cílová skupina, nostalgický marketing a specifika marketingu alkoholových nápojů. V praktické části je vyhotovena analýza marketingové komunikace značky Becherovka a Jägermeister a jejich vzájemné porovnání. Dále byl vyhotoven kvalitativní …moreAbstract:
The aim of this work is to propose measures for marketing communication that will improve the perception of the Becherovka brand by young people. The theoretical part describes generation Y as a target group, nostalgic marketing and specifics of alcohol beverage marketing. In the practical part is made an analysis of marketing communication brand Becherovka and Jägermeister and their mutual comparison …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 9. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78545
Thesis defence
- Date of defence: 22. 1. 2020
- Supervisor: Petr Král
- Reader: Radek Tahal
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78545
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Patologický jev - Alkohol u řidičů motorových vozidel a sociální marketing
Jana Ljapinová -
Sociální marketing: řízení pod vlivem alkoholu
Tereza Vaculová -
The Fiat Brand - Issues and Opportunities of FCA Brand Portfolio Management
Mattia Marmo -
Chování spotřebitele generace Y při pořízení životního pojištění v Jihomoravském kraji
Tomáš Bojko -
Zákazníci (spotřebitelé) generace Y z pohledu marketingu
Veronika Kuśová -
Odměňování a motivace zaměstnanců generace Y ve vybraném podniku
Anastasiia Pavlenko -
Analýza spotřebního chování generace Y v současném hotelnictví
Kateřina Vrzalíková -
Nákupní chování spotřebitelů generace Y v odvětví maloobchodu
Tereza Zíková