Návrh marketingové strategie pro leteckou společnost Travel Service – Ing. Barbora Prejzová
Ing. Barbora Prejzová
Bakalářská práce
Návrh marketingové strategie pro leteckou společnost Travel Service
The suggestion for marketing strategy for Travel Service airlines
Anotace:
Tématem bakalářské práce je návrh vhodné marketingové strategie pro leteckou společnost Travel Service – Smart Wings. Analýza marketingu letecké společnosti Travel Service – Smart Wings, charakteristika trhu, určit cíle, porovnání s konkurencí v ČR a v Evropě, efektivnost letecké společnosti TVS. Stanovení marketingového mixu, SWOT analýzy. Závěrečná část se zaměřuje na zlepšení zjištěných nedostatků …víceAbstract:
The theme of my bachelor’s thesis is the suggestion of marketing strategy for Travel Service airlines. The marketing analysis of the Travel Service airlines, characterize market, goals, effectiveness of the Travel Service airlines. Determinate the marketing mix and SWOT analysis. The final part of the bachelor’s thesis is focused on improvement of deficiency. The thesis is supplemented by signs, appendices …víceKlíčová slova
Marketingová strategie analýza SWOT PESTE PORTEROVA analýza marketingový mix konkurence segmentace positioning targeting marketingový mix 4P 4C komunikační mix marketingová komunikace letecká společnost obchodní plán marketingový plán spotřebitelský trh zákazníci podpora prodeje vztahy s veřejností (PR) sponzorství marketingové řízení marketingový průzkum marketingové cíle distribuce propagace. Marketing Strategy SWOT analysis PORTER’S Five Force model Marketing mix competition segmentation 4P’s – 4C’s marketing mix communications mix marketing communications airlines competitiveness sales plan marketing plan consumer market clients customers promotion public relations (PR) sponsorship marketing management marketing research marketing targets distribution propagation.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/rohf4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2010
- Vedoucí: doc. Ing. Karel Havlíček, Ph.D.
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
An Analysis of the Marketing Strategy of the Company HOME INTERIER s.r.o.
Markéta Šomodi -
Marketing Management and marketing planning
Tatiana Guselnikova -
Marketing Management and Marketing planning
Daria Komleva -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Marketingový mix 4C v podmínkách vybraného podniku
Vojtěch Esterka -
Marketing psychologie sportu a vztahy s veřejností
Patrik Vašíček -
Komparace nástrojů marketingové komunikace firmy XYZ s.r.o. s nástroji využívanými firmou Baťa a.s. do roku 1945
Lukáš Staněk -
Komunikace a vztahy s veřejností se zaměřením na chráněná území jižní Moravy
Žaneta Sahánková