Sexistické prasátečko jako občanská samoregulační iniciativa – Bc. Zuzana Vintrová
Bc. Zuzana Vintrová
Bachelor's thesis
Sexistické prasátečko jako občanská samoregulační iniciativa
Sexistické prasátečko as self-regulatory civil initiative
Anotácia:
Práce pojednává o problematice regulace a samoregulace reklamy jako prostředku marketingové komunikace, se zvláštním zaměřením na nevhodné použití ženského těla a genderových prvků. Na základě hlasování v soutěži Sexistické prasátečko, jako občanské iniciativy vyjadřující se k podobě některých reklamních sdělení, v práci definuji konkrétní kritéria pro posuzování vhodnosti obsahu sdělení, aby nedocházelo …viacAbstract:
This thesis deals with issues od regulation and self-regulation of advertisement as mean of marketing communication with special focus on inappropriate using of women body and gender elements. Specific criteria for assessing the suitability of message content are defined in order to avoid violations of right to preserve human dignity which is anchored in basic Charter of Rights and Freedoms. Research …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/f8j0o/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2011
- Vedúci: Mgr. Svatava Navrátilová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Lenka Waschková Císařová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasaryk University
Faculty of Social StudiesBachelor programme / odbor:
Media and Communication Studies / Media Studies and Journalism
Práce na příbuzné téma
-
Diskriminace žen na trhu práce v ČR
Daniel Maršák -
Charakteristiky a dopady diskriminace homosexuálů ve škole
Ingrid Pollachová -
Genderová diskriminace na trhu práce
Aneta Bárová -
Význam slova diskriminace pro romskou populaci
Iveta KOWOLOVÁ -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Radka Zemanová -
Samoregulace reklamy ve vztahu k dětskému publiku jako součást CSR vybrané firmy
Pavlína Jirků -
Regulace marketingové komunikace
Kristýna BENDOVÁ -
Regulace marketingové komunikace na trhu tabákových výrobků
Adéla Gráfová