Bc. Zuzana Vintrová

Bachelor's thesis

Sexistické prasátečko jako občanská samoregulační iniciativa

Sexistické prasátečko as self-regulatory civil initiative
Anotácia:
Práce pojednává o problematice regulace a samoregulace reklamy jako prostředku marketingové komunikace, se zvláštním zaměřením na nevhodné použití ženského těla a genderových prvků. Na základě hlasování v soutěži Sexistické prasátečko, jako občanské iniciativy vyjadřující se k podobě některých reklamních sdělení, v práci definuji konkrétní kritéria pro posuzování vhodnosti obsahu sdělení, aby nedocházelo …viac
Abstract:
This thesis deals with issues od regulation and self-regulation of advertisement as mean of marketing communication with special focus on inappropriate using of women body and gender elements. Specific criteria for assessing the suitability of message content are defined in order to avoid violations of right to preserve human dignity which is anchored in basic Charter of Rights and Freedoms. Research …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2011
  • Vedúci: Mgr. Svatava Navrátilová, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Lenka Waschková Císařová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií