Analýza propagace e-shopů úzkého segmentu zaměření – Michaela Budíková
Michaela Budíková
Bakalářská práce
Analýza propagace e-shopů úzkého segmentu zaměření
Analysis of marketing promotion of e-shops from a defined industry
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou propagací e-shopů úzkého segmentu zaměření na sociálních sítích. Jedná se internetové obchody, jejichž sortimentem je krmivo pro psy. V teoretické části jsou nejprve definovány marketingové strategie a marketingový mix, především komunikace a propagace a její nástroje, dále jsou popsány nejvýznamnější sociální sítě a závěr teoretické části je věnován novým trendům …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on marketing promotion done by e-shops on social networks. These e-shops are all operating in one industry - dog food and are based in the Czech Republic. There are two parts of this thesis. In the first, theoretical one marketing strategies and marketing mix, especially communication and promotion and its tools are defined. In this part of the thesis the most important …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 7. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/49848
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2016
- Vedoucí: Markéta Kubálková
- Oponent: Jitka Koubalíková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/49848
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a propagace amatérského fotbalového klubu
Tomáš Roza -
Marketing a propagace úpolových sportu v ČR
Tomáš Buchta -
Porovnání strategií marketingu a propagace hotelových restaurací ve vybraných destinacích
Natálie Kosíková -
Propagace značky Graffiti Likvid (se zaměřením na marketing na sociálních sítích)
Kateryna Ipatova -
Vytvoření internetového obchodu dle vlastního podnikatelského záměru a jeho marketingová propagace
Jaromír Hoffmann -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketingová propagace produktu Face - up!
Lucie Ramplová -
Vytvoření internetového obchodu zaměřeného na prodej speciálních typů slunečních brýlí a jeho marketingová propagace
Daniel Reck