Michaela Budíková

Bakalářská práce

Analýza propagace e-shopů úzkého segmentu zaměření

Analysis of marketing promotion of e-shops from a defined industry
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou propagací e-shopů úzkého segmentu zaměření na sociálních sítích. Jedná se internetové obchody, jejichž sortimentem je krmivo pro psy. V teoretické části jsou nejprve definovány marketingové strategie a marketingový mix, především komunikace a propagace a její nástroje, dále jsou popsány nejvýznamnější sociální sítě a závěr teoretické části je věnován novým trendům …více
Abstract:
The bachelor thesis focuses on marketing promotion done by e-shops on social networks. These e-shops are all operating in one industry - dog food and are based in the Czech Republic. There are two parts of this thesis. In the first, theoretical one marketing strategies and marketing mix, especially communication and promotion and its tools are defined. In this part of the thesis the most important …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 7. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2016
  • Vedoucí: Markéta Kubálková
  • Oponent: Jitka Koubalíková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/49848