Marketing v sociálních sítích. Zhodnocení marketingové komunikace firmy Student Agency. – Natalia Shaposhnik
Natalia Shaposhnik
Bachelor's thesis
Marketing v sociálních sítích. Zhodnocení marketingové komunikace firmy Student Agency.
Social media marketing. Evaluation of Marketing Communication of the Company Student Agency.
Anotácia:
Tato bakalářská práce analyzuje současný stav marketingového řízení STUDENT AGENCY, která působí v oblasti cestování a dopravy již 20 let. Cílem práce je představit firmu, zhodnotit její komunikační mix pomocí SWOT analýzy, a na základě výsledků sestavit návrh několika opatření pro udržování zákaznické masy a minimalizaci slabých stránek.Abstract:
The thesis analysis the present state of marketing management STUDENT AGENCY k. s. which operates in the area of traveling and traffic for 20 years. The aim of the thesis is to introduce company, to evaluate its communication mix. The goal is to introduce company, to evaluate its communications mix using SWOTT analysis. Based on the results, this thesis suggests some steps to retain customers and to …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Mgr. Vladimír Očenášek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SHAPOSHNIK, Natalia. \textit{Marketing v sociálních sítích. Zhodnocení marketingové komunikace firmy Student Agency.}. Online. Bakalárska práca. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Faculty of Economics and Management. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/tnciab/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová
Názov
Vložil
Vložené
Práva