Vliv slevových portálů na rozvoj restauračního stravování – Bc. Albina Kupaeva
Bc. Albina Kupaeva
Master's thesis
Vliv slevových portálů na rozvoj restauračního stravování
Influence discount portals on the development of restaurant meals
Abstract:
Diplomová práce se věnuje tématu Vliv slevových portálů na rozvoj restauračního stravování. Slevové portály jsou moderní možností propagace podniku v podmínkách rostoucí konkurence jak on-line, tak i off-line. Cílem této diplomové práce je zjistit kvantitativní a kvalitativní vliv slevových portálů na rozvoj restauračního zařízení. Dílčím cílem je zjistit, kolik procent nových zákazníků využije nabízené …moreAbstract:
Master thesis focuses on the topic Influence discount portals on the development of restaurant consummation. Discount portals are opportunities for the promotion of modern enterprise in the face of growing competition, both online and off-line. The aim of this thesis is to determine the quantitative and qualitative impact of discount portals on the development of restaurant equipment. The additional …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 6. 2016
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/12254/vsh_m/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 9. 2016
- Supervisor: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
- Reader: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Master programme / field:
Gastronomy , Hospitality Management and Tourism / Hospitality and Spa Management
Theses on a related topic
-
Návrh komunikační kampaně zdravotnického zařízení
Tomáš Turoň -
Sleva jako marketingový nástroj v oblasti ubytovacích a gastronomických služeb
Marek Miškay -
Sleva jako marketingový nástroj v současné době – dopady tohoto stavu na firmy a možnosti pro změnu
Roman Pupkov -
Slevové portály jako nástroj marketingové strategie firmy a jejich vliv na chování zákazníka
Lucie Pelcnerová -
Slevové portály a jejich místo v marketingu poskytovatele slev
Kateřina Grubnerová -
Slevové portály, jejich výhody a rizika pro provozovatele wellness a lázeňských služeb
Klára Posádová -
Analýza dopadu slevových portálů na návštěvnost vybraných ubytovacích zařízení
Anastasiya Lovina -
Analýza dopadů slevových portálů na návštěvnost vybraných ubytovacích zařízení
Lenka Novotná