Vliv slevových portálů na rozvoj restauračního stravování – Bc. Albina Kupaeva
Bc. Albina Kupaeva
Diplomová práce
Vliv slevových portálů na rozvoj restauračního stravování
Influence discount portals on the development of restaurant meals
Anotace:
Diplomová práce se věnuje tématu Vliv slevových portálů na rozvoj restauračního stravování. Slevové portály jsou moderní možností propagace podniku v podmínkách rostoucí konkurence jak on-line, tak i off-line. Cílem této diplomové práce je zjistit kvantitativní a kvalitativní vliv slevových portálů na rozvoj restauračního zařízení. Dílčím cílem je zjistit, kolik procent nových zákazníků využije nabízené …víceAbstract:
Master thesis focuses on the topic Influence discount portals on the development of restaurant consummation. Discount portals are opportunities for the promotion of modern enterprise in the face of growing competition, both online and off-line. The aim of this thesis is to determine the quantitative and qualitative impact of discount portals on the development of restaurant equipment. The additional …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 6. 2016
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/12254/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 9. 2016
- Vedoucí: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
- Oponent: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KUPAEVA, Albina. \textit{Vliv slevových portálů na rozvoj restauračního stravování}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/tnlu2z/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství
Práce na příbuzné téma
-
Návrh komunikační kampaně zdravotnického zařízení
Tomáš Turoň -
Sleva jako marketingový nástroj v oblasti ubytovacích a gastronomických služeb
Marek Miškay -
Sleva jako marketingový nástroj v současné době – dopady tohoto stavu na firmy a možnosti pro změnu
Roman Pupkov -
Slevové portály jako nástroj marketingové strategie firmy a jejich vliv na chování zákazníka
Lucie Pelcnerová -
Slevové portály a jejich místo v marketingu poskytovatele slev
Kateřina Grubnerová -
Slevové portály, jejich výhody a rizika pro provozovatele wellness a lázeňských služeb
Klára Posádová -
Analýza dopadu slevových portálů na návštěvnost vybraných ubytovacích zařízení
Anastasiya Lovina -
Analýza dopadů slevových portálů na návštěvnost vybraných ubytovacích zařízení
Lenka Novotná