Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybranou prodejnou – Bc. Karpeta Karpeta
Bc. Karpeta Karpeta
Bakalářská práce
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybranou prodejnou
Marketing research of the customer satisfaction with choosen store
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zjištění spokojenosti zákazníků s prodejnou Tesco a navržení opatření ke zvýšení této spokojenosti. V teoretické části bude představen maloobchod, marketing, jeho nástroje a vlivy působící na spokojenosti zákazníků. V praktické části bude charakterizovaná společnost, její uplatňovaný marketingový mix a oslovení zákazníci společnosti Tesco pomocí dotazníkového šetření. Výstupem …víceAbstract:
The aim of the Bachelor thesis is to provide information about customer satisfaction in Tescot store and to propose measures to increase this satisfaction. The first theoretical part will introduce retail, marketing, its tools and influences on customer satisfaction. The second practical part will characterize the company, its applied marketing mix and addressed customers of Tesco using a questionnaire …víceKlíčová slova
Maloobchod marketingový mix 7P maloobchodní síť dotazníkové šetření produkt cena distribuce marketingová komunikace procesy místo materiální prostředí lidé exteriér interiér dispoziční řešení typy maloobchodu obchodní provoz obchodní procesy metody marketingového výzkumu spokojenost zákazníků marketingový informační systém TESCO přípravná fáze realizační fáze výzkumné výsledky prezentace praxe
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/fig3m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2022
- Vedoucí: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.
- Oponent: Ing. Daniel Kvíčala
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový informační systém v malé strojírenské firmě.
Denisa Součková -
The Agricultural Marketing Information System (AMIS) Impact Assessment in Rural Areas of the Republic of Moldova
Alena Švarcová -
Marketingový plán – informační systém pro veterináře
Martin Liška -
Marketingový informační systém BONTÉ CLASS, s.r.o.
Zdeněk Rydlo -
Marketingový informační systém
Antonín Pavelek -
Marketingový informační systém měst - nástroj TourMIS
Pavlína TOPORSKÁ -
Využití metody focus group v marketingovém výzkumu
Lucie Šebková -
Význam a metody marketingového výzkumu v České pojišťovně
Klára Jelínková