První pomoc v kontextu profese speciálního pedagoga – Kateřina MATUŠINSKÁ, DiS.
Kateřina MATUŠINSKÁ, DiS.
Bachelor's thesis
První pomoc v kontextu profese speciálního pedagoga
First aid in the context of the profession of a special needs teacher
Abstract:
Tato bakalářská práce pojednává o znalostech a zkušenostech školních speciálních pedagogů ve vztahu k poskytování první pomoci žákům se speciálními vzdělávacími potřebami i bez nich. Práce se dělí na dvě části - část teoretickou a část praktickou. Cílem teoretické části je na základě odborných zdrojů přiblížit profesi školního speciálního pedagoga, pojem první pomoci a také téma první pomoci na základních …moreAbstract:
The object of this bachelor's thesis is to discuss the knowledge and experience of school special pedagogues in relation to providing first aid to pupils either with or without special educational needs. The work is divided into two parts - a theoretical part and a practical part. The aim of the theoretical part is, on the basis of relevant sources, to introduce the profession of a school special pedagogue …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 4. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Veronika Vavrušková
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
MATUŠINSKÁ, Kateřina. První pomoc v kontextu profese speciálního pedagoga. Ostrava, 2024. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Theses on a related topic
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ