Současný filmový divák: výzkum náštěvníků brněnského kina Art – Bc. Hana Oherová
Bc. Hana Oherová
Diplomová práce
Současný filmový divák: výzkum náštěvníků brněnského kina Art
Contemporary film spectator: a research of visitors of the cinema Art in Brno
Anotace:
Ve své diplomové práci jsem se zaměřila na současného filmového diváka. V teoretické části jsem poukázala na specifika filmového konzumu a zabývala jsem se poznatky z konkrétních studií, které jsem následně aplikovala na samotný výzkum. Výzkum jsem prováděla v brněnském kině Art, kde jsem se prostřednictvím dotazníků snažila vypátrat hlavní trendy soudobého návštěvníka kina.Abstract:
In my diploma thesis I focused on contemporary film spectator. In the theoretical part I pointed out the specifications of film consumption and I dealt with notions from concrete studies that I consequently applied to the research itself. I practiced the research in the cinema Art in Brno, where I tried through questionnaires to find main trends of contemporary cinema – goer.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/j0xfy/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2011
- Vedoucí: doc. PhDr. Mikuláš Bek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Daniel Zásměta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře
Práce na příbuzné téma
-
Použití marketingového výzkumu vybrané firmy v některých speciálních oblastech (výzkum celkové tržní situace, výzkum vnímání okolí firmy, produktu, ceny, distribuce, propagace, preference vlastností výrobků, apod.)
Lucie Chrástecká -
Tato bakalářská se zaměřuje na automobilový slovník, výskyt těchto slov v korpusu a jejich porozumění. První věc této práce je najít vhodnou literaturu pro toto téma a korpusy ve kterých provedeme výzkum. Poté zvolíme automobilově založená slova a vložíme je do korpusu a porovnáme výsledky. Jako další vezmeme tyto slova a vytvoříme dotazník. Tento dotazník se bude skládat ze 4 částí: první část budou otázky se 4 možnostmi správné odpovědi, další budou kolokace, třetí část bude práce s technickým textem a poslední část bude psaní automobilových slov, které znají. Výsledku z průzkumu analyzujeme a provedeme výzkum.
Jan SLAWISCH -
Výzkum vyšších poznávacích procesů u dětí předškolního věku
Lucie Ferulíková -
Upíří deníky: Výzkum fanouškovské základny
Šanderová Šanderová -
Svět červů: výzkum strongylidních infekcí u volně žijících primátů s ohledem na výskyt onemocnění u horských goril
Bethan Mason -
Konstrukční výzkum učebnice pro výuku angličtiny pro specifické účely
Eva Ellederová -
Behaviorální výzkum a jeho implementace do marketingového řízení podniku
Robert Henyš -
Marketingový výzkum v oblasti softwarových licencí na B2B trhu
Ondřej Čarný