Místní produkty a jejich role v podpoře rozvoje cestovního ruchu v destinaci – Jitka Říhová
Jitka Říhová
Bakalářská práce
Místní produkty a jejich role v podpoře rozvoje cestovního ruchu v destinaci
Local products and their role in the support of the development of the destination tourism
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá představením místních a regionálních produktů v turistické oblasti Chrudimsko-Hlinecko se zaměřením na ekonomiku a marketing těchto výrobků. Hlavním cílem práce je představení osvědčení místních produktů, která v této oblasti existují, dále jaký vliv mají na propagaci regionu a jak tyto regionální výrobky včetně procesu certifikace, přínosu regionálních produktů na potenciál …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2018
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB10325
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2018
- Vedoucí: Mgr. Michal Trousil, Ph.D.
- Oponent: Ing. Martina Pásková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŘÍHOVÁ, Jitka. \textit{Místní produkty a jejich role v podpoře rozvoje cestovního ruchu v destinaci}. Online. Bakalářská práce. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, Fakulta informatiky a managementu. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/toqsyg/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 9. 2018 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Vliv digitalizace na marketing destinace cestovního ruchu
Bára Kováčová -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Atraktivita destinací cestovního ruchu v Evropské unii ve vazbě na rozvoj kulinářského cestovního ruchu
Iryna Chernenko -
Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu
Petra Tomšovicová -
Marketing cestovního ruchu Středočeského kraje se zaměřením na Příbramsko
Nikola Bulinová -
Zhodnocení potenciálu destinace cestovního ruchu v České republice se zaměřením na vybraný podnik cestovního ruchu
Daniela Jirásková -
E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring
Martina Lžičařová -
Marketing domácího cestovního ruchu rodin s dětmi předškolního věku
Tereza Muchová
Název
Vložil
Vloženo
Práva