Využití čtenářských strategií v počáteční výuce čtení – Dana Kovářová
Dana Kovářová
Diplomová práce
Využití čtenářských strategií v počáteční výuce čtení
Reader's strategies in the initial teaching of reading
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na využití čtenářských strategií v počáteční výuce čtení. Kromě čtenářských strategií a dovedností pojednává o čtenářské a předčtenářské gramotnosti. Zmiňuje se o výuce prvopočátečního čtení na Základní škole, a s tím souvisejícími učebnicemi a didaktickými materiály a práce s nimi. Nicméně základem této práce bylo vytvoření několika příprav, které se zaměřují na rozvoj …víceAbstract:
This thesis focuses on the use of reading strategies in the process of initial teaching of reading. In addition to reading strategies and skills, it discusses reading and pre-reading literacy. It mentions teaching of reading basics at primary school and it also works with related textbooks and didactic materials. However, the basis of this thesis is writing several lesson preparations that focus on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Radka Harazinová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kovářová, Dana. Využití čtenářských strategií v počáteční výuce čtení. Liberec, 2021. diplomová práce (Mgr.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnická univerzita v Liberci
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Ilustrace a její role v rozvoji jazykových dovedností a čtenářské pregramotnosti u dětí v předškolním věku
Eliška Třasáková -
Čtenářské strategie studentek a studentů Masarykova gymnázia ve Vsetíně (Čtenářky a čtenáři volnočasových magazínů)
Kateřina Menclerová -
Čtenářské strategie a práce s textem jako základ pro rozvoj emocionální inteligence dětí
Barbora Šorsáková -
Reading in English as a foreign language in deaf university students
Jitka Sedláčková -
Čtenářské dovednosti žákyně s těžkou sluchovou vadou
Pavla Smolová -
Čtenářské dovednosti žáků se sluchovým postižením
Silvie Pečivová -
Praxe knihoven v rozvíjení čtenářských dovedností dětí se sluchovým postižením
Gabriela Fricová -
Čtenářské dovednosti u sluchově postižených dětí
Lenka Gottwaldová