Využití čtenářských strategií v počáteční výuce čtení – Dana Kovářová
Dana Kovářová
Master's thesis
Využití čtenářských strategií v počáteční výuce čtení
Reader's strategies in the initial teaching of reading
Abstract:
Tato diplomová práce se zaměřuje na využití čtenářských strategií v počáteční výuce čtení. Kromě čtenářských strategií a dovedností pojednává o čtenářské a předčtenářské gramotnosti. Zmiňuje se o výuce prvopočátečního čtení na Základní škole, a s tím souvisejícími učebnicemi a didaktickými materiály a práce s nimi. Nicméně základem této práce bylo vytvoření několika příprav, které se zaměřují na rozvoj …moreAbstract:
This thesis focuses on the use of reading strategies in the process of initial teaching of reading. In addition to reading strategies and skills, it discusses reading and pre-reading literacy. It mentions teaching of reading basics at primary school and it also works with related textbooks and didactic materials. However, the basis of this thesis is writing several lesson preparations that focus on …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Radka Harazinová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOVÁŘOVÁ, Dana. \textit{Využití čtenářských strategií v počáteční výuce čtení}. Online. Master's thesis. Liberec: Technical University of Liberec, Faculty of Science, Humanities and Education. 2021. Available from: https://theses.cz/id/totmtb/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kovářová, Dana. Využití čtenářských strategií v počáteční výuce čtení. Liberec, 2021. diplomová práce (Mgr.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnical University of Liberec
Faculty of Science, Humanities and EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary Schools / Teacher Training for Primary School pupils (aged 6-11)
Theses on a related topic
-
Ilustrace a její role v rozvoji jazykových dovedností a čtenářské pregramotnosti u dětí v předškolním věku
Eliška Třasáková -
Čtenářské strategie studentek a studentů Masarykova gymnázia ve Vsetíně (Čtenářky a čtenáři volnočasových magazínů)
Kateřina Menclerová -
Čtenářské strategie a práce s textem jako základ pro rozvoj emocionální inteligence dětí
Barbora Šorsáková -
Reading in English as a foreign language in deaf university students
Jitka Sedláčková -
Čtenářské dovednosti žákyně s těžkou sluchovou vadou
Pavla Smolová -
Čtenářské dovednosti žáků se sluchovým postižením
Silvie Pečivová -
Praxe knihoven v rozvíjení čtenářských dovedností dětí se sluchovým postižením
Gabriela Fricová -
Čtenářské dovednosti u sluchově postižených dětí
Lenka Gottwaldová