Bc. Gabriela Kujová

Master's thesis

Přesvědčení učitele mateřské školy o využití badatelských strategií vzdělávání

Kindergarten teacher's belief in using research education strategy
Abstract:
Předkládaná diplomová práce pojednává o problematice konceptu přesvědčení učitele mateřské školy v návaznosti na využití badatelsky orientovaného vzdělávání. V práci bylo provedeno výzkumné šetření pomocí participačního pozorování a doplněno obsahovou analýzou třídních vzdělávací programů vybraných mateřských škol. Empirická data jsou zaměřena na samotný výzkum v oblasti předškolního vzdělávání a jeho …more
Abstract:
The suggested diploma work concerns with the points of issue of a kindergarten teacher persuasion about usage of research oriented education. There was a research carried out via participation observation with added content analysis of the educational programs in classes in selected kindergartens in the empirical part. The focus of the research was on individual kindergartens, their educational programs …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2020

Thesis defence

  • Supervisor: doc. PaedDr. Adriana Wiegerová, PhD.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Kujová, Gabriela. Přesvědčení učitele mateřské školy o využití badatelských strategií vzdělávání. Zlín, 2020. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe