Ing. Zuzana Třebická
Master's thesis
Dopady regulace reklamy
Impacts of advertising regulation
Abstract:
Diplomová práce “Dopady regulace reklamy” je zaměřena na právní aspekty regulace reklamy a jejich dopadů na příjemce reklamních sdělení a na tvůrce marketingových kampaní. Práce je rozdělena na dvě části, a to teoretickou a praktickou. Teoretická práce je věnována historii regulace reklamy a následně druhům reklamní regulace z pohledu druhu komunikačního kanálu či tématu reklamního sdělení. Praktická …moreAbstract:
The diploma thesis "The impacts of advertising regulation" is focused on the legal aspects of advertising regulation and their impact on the recipients of advertising messages and on the creators of marketing campaigns. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part is devoted to the history of advertising regulation and subsequently to the types of advertising …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 7. 2020
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/vgi15/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 8. 2020
- Supervisor: doc. Mgr. Ing. Petr Wawrosz, Ph.D.
- Reader: doc. Radim Valenčík, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Regulace venkovní reklamy v České republice
Vojtěch Coufal -
Formáty venkovní reklamy, jejich vývoj a využití 3D reklamy
Dominik Peršl -
ROLE VENKOVNÍ REKLAMY V ČR A JEJÍ PŘEDPOKLÁDANÝ BUDOUCÍ VÝVOJ.
Sofiia Shevchuk -
Role venkovní reklamy v ČR a její předpokládaný budoucí vývoj
Ondřej Šoupal -
ROLE VENKOVNÍ REKLAMY V ČR A JEJÍ PŘEDPOKLÁDANÝ VÝVOJ
Simona Šlapáková -
ROLE VENKOVNÍ REKLAMY V ČR, JEJÍ PŘEDPOKLÁDANÝ VÝVOJ A DOPAD PANDEMICKÉ SITUACE NA MARKETINGOVÝ TRH
Simona Šlapáková -
Vliv právní regulace reklamy na vybrané společnosti
Veronika Báborská -
Vliv reklamy na stravovací návyky dětí a mladistvých
Valentýna NIMRICHTROVÁ