Marketingová komunikace zaměřená na osobní prodej – Daniela Kratochvílová
Daniela Kratochvílová
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace zaměřená na osobní prodej
Abstract:
Bakalářská práce je rozdělena na dvě části, na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část poskytuje v úvodu čtenáři seznámení se základními pojmy spjatými s daným tématem, v hlavní části se již věnuje jednotlivým nástrojům marketingové komunikace, které jsou v dnešní době hojně využívány pro propagaci nabízených produktů či služeb. V závěru teoretické části je práce detailněji orientována …moreAbstract:
The Bachelor thesis is divided into two parts, a theoretical part and a practical part. The theoretical part explains basic terms which related to the given topic. The main part includes particular instruments of marketing communication which are often used for promoting products and services by many companies. The final part is focused on personal selling as one of the instruments of marketing communication …moreKeywords
Marketing marketingová komunikace reklama public relations podpora prodeje event marketing sponzoring direct marketing on-line komunikace přímý prodej proces přímého prodeje marketing communication advertisement sales promotion on-line communication direct selling process of direct selling.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 12. 2014
Identifier:
http://theses.cz/id/tpcktl/
Thesis defence
- Date of defence: 27. 1. 2015
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KRATOCHVÍLOVÁ, Daniela. \textit{Marketingová komunikace zaměřená na osobní prodej}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech Technical University in Prague, Masarykův ústav vyšších studií. 2014. Available from: https://theses.cz/id/tpcktl/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykův ústav vyšších studiíČeské vysoké učení technické v Praze
Masarykův ústav vyšších studiíBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika v průmyslovém podniku
Theses on a related topic
-
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Barbora Kupcová -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití sociální sítě LinkedIn
Tereza Štětinová -
Marketingová komunikace vybrané politické strany
Sabina Rosecká -
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Marek Sedláček -
Komunikace v sektoru služeb
Patrik Hercík -
Integrovaná marketingová komunikace v praxi
Zdeněk Vojtěchovský -
Marketingová komunikace neziskové organizace
Iveta Doležalová