Dominika Praunspergrová

Bachelor's thesis

Nákupní chování českých spotřebitelů na trhu přírodní kosmetiky

Czech consumer buying behaviour on the natural cosmetics market
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá nákupním chováním spotřebitelek při koupi přírodní kosmetiky v rámci České republiky se zaměřením na přírodní pleťovou kosmetiku. Cílem práce je navrhnout marketingová doporučení pro subjekty působící na tomto trhu v České republice, a to na základě identifikování faktorů, které ovlivňují spotřebitelky při koupi přírodní pleťové kosmetiky. Cíle je dosaženo za pomocí analýzy …viac
Abstract:
The bachelor's thesis deals with buying behaviour of female consumers when buying natural cosmetics in the Czech Republic with a focus on natural skin care. The aim of this work is to propose marketing recommendations for businesses operating on this market in the Czech Republic, based on the identification of factors affecting consumers when buying natural skin care. The goal is achieved by analysing …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: doc. Ing. Jana Turčínková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta