Program rozvoje vybrané turistické oblasti – Mgr. Ing. Renata Marková
Mgr. Ing. Renata Marková
Bachelor's thesis
Program rozvoje vybrané turistické oblasti
Tourism Development Programme of Tišnov Region
Anotácia:
Předkládaná bakalářské práce se zabývá problematikou rozvoje cestovního ruchu v turistické oblasti Tišnovsko. Cílem této práce je vypracování návrhu Programu rozvoje cestovního ruchu Tišnovska. V první části je zhodnocen význam a postavení cestovního ruchu v národním hospodářství, provedena analýza cestovního ruchu ve strategických a programových dokumentech České republiky, Jihomoravského kraje a …viacAbstract:
The given thesis investigates the issues of tourism development in the Tišnov area. The aim is to develop a proposal for Program of tourism development in this area. The first part includes the evaluation of the meaning and position of tourism in national economy, analyses of tourism in the strategy and programmed documents of Czech Republic, South Moravian area and the Tišnov area. The second part …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 5. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/iktrh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 9. 2007
- Vedúci: doc. RNDr. Jiří Vystoupil, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / odbor:
Economic Policy and Administration / Regional Development and Administration
Práce na příbuzné téma
-
Vliv digitalizace na marketing destinace cestovního ruchu
Bára Kováčová -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Atraktivita destinací cestovního ruchu v Evropské unii ve vazbě na rozvoj kulinářského cestovního ruchu
Iryna Chernenko -
Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu
Petra Tomšovicová -
Marketing cestovního ruchu Středočeského kraje se zaměřením na Příbramsko
Nikola Bulinová -
Zhodnocení potenciálu destinace cestovního ruchu v České republice se zaměřením na vybraný podnik cestovního ruchu
Daniela Jirásková -
E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring
Martina Lžičařová -
Marketing domácího cestovního ruchu rodin s dětmi předškolního věku
Tereza Muchová