Módní blogy jako platforma pro marketingovou komunikaci: případová studie – Anna Fišerová
Anna Fišerová
Bakalářská práce
Módní blogy jako platforma pro marketingovou komunikaci: případová studie
Fashion blogs as a platform for marketing communications: a case study
Anotace:
Cílem bakalářské práce je na vybraných případech instagramových účtů identifikovat a popsat marketingové nástroje, které jsou používány českými influencery. Teoretická část se zaměřuje na moderní přístupy marketingu, které bávají spjatá s online světem. Dále je pozornost věnována blogosféře, jsou zmíněny typy blogů, formy spolupráce a přechod od blogů k sociálním sítím. Následně jsou popsány konkrétní …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on selected instruments that are related to Czech influencers. The theoretical part is focuses on a modern approach to marketing, which concerns the online marketing. Next is the focus on blogs there are mentioned as types of blogs, forms of collaboration, and the transition from blogs to social networks. Subsequently, specific social networks (especially Instagram) …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 9. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76354
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2019
- Vedoucí: Michal Šimůnek
- Oponent: Klára Šimůnková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FIŠEROVÁ, Anna. \textit{Módní blogy jako platforma pro marketingovou komunikaci: případová studie} [online]. Praha, 2018 [cit. 2021-04-17]. Dostupné z: https://theses.cz/id/tpp94e/. Bakalářská práce. Vysoká škola ekonomická v Praze. Vedoucí práce Michal Šimůnek.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76354
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Product placement a jeho využití v integrované marketingové komunikaci
Martin Chrt -
Product placement společnosti Daniel Wellington na Instagramu
Gabriel Hakulín -
Product placement v České republice a Rusku
Anton Lazouski -
Product placement v hudebních videoklipech v České republice
Hedvika Pajerová -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
Branding Through Influencer Marketing on Instagram
Giang Helen Phamová -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na generaci Z
Kateryna Stryzhevska -
Influencer marketing se zaměřením na sociální síť Instagram a blogovou platformu
Anna Skoumalová